Nosaltres i tercers, com a proveïdors de serveis, utilitzem cookies i tecnologies similars (d'ara endavant “cookies”) per proporcionar i protegir els nostres serveis, per comprendre i millorar el seu rendiment i per publicar anuncis rellevants. Per a més informació, podeu consultar la nostra Política de Cookies. Seleccioneu “Acceptar cookies” per donar el vostre consentiment o seleccioneu les cookies que voleu autoritzar. Podeu canviar les opcions de les cookies i retirar el vostre consentiment en qualsevol moment des del nostre lloc web.
Cookies autoritzades:
Més detalls

El Programa de Protecció Social ofereix un assessorament expert, personalitzat i confidencial per part d’una treballadora social a partir del qual es recomana, a cada cas, l'opció més adient d'entre una àmplia oferta de serveis.
 

La treballadora social del COMG dóna atenció a metges i familiars de metges que presenten algun tipus de necessitat social, econòmica o vinculada a situacions de dependència o discapacitat.

Es tracta d'un model d’atenció social basat en:

  • Uns coneixements i experiència en la detecció, estudi, valoració i/o diagnòstic de situacions de necessitat social
  • Un model d’atenció personalitzat i de confiança, adaptat a les necessitats de cada situació i que garanteix un seguiment adequat
  • La informació, orientació i assessorament social
  • La prevenció de l’aparició de situacions de risc social
  • Un important coneixement de “la sociologia de la professió mèdica”
  • Un gran coneixement del funcionament de les xarxes públiques i privades d’atenció a les persones (salut, serveis socials, ocupació, educació, etc.)

La gestió de casos comportarà les següents actuacions:

  • A partir del contacte iniciat pel col·legiat que planteja una necessitat a la que es pugui donar resposta des del servei, la treballadora social establirà una reunió a la seu del COMG, via telefònica, o a la llar del sol·licitant per tal de dur a terme una primera entrevista individual i/o familiar.
     
  • Valoració de la situació, a partir de l’aplicació del protocol de valoració de necessitat. Aquest protocol, es basa en l’entrevista inicial i assessorament per via telefònica o bé correu electrònic, en cas de ser necessari. La història social es recollirà mitjançant una aplicació informàtica.
     
  • Cada una de les sol·licituds serà resposta amb un informe social confidencial que recollirà l’anàlisi i valoració del cas, així com totes les informacions i solucions aportades. 
     
  • Si és el cas, es gestionaran els recursos socials més adients a cada situació. I es coordinaran, sempre que sigui necessari, amb els diferents professionals vinculats a les xarxes de recursos públics i/o privats emprats.
     
  • Coordinació multidisciplinar i interdisciplinar amb els professionals referents del COMG.

Per a més informació, podeu omplir el formulari adjunt i sereu atesos amb la major brevetat possible.

Necessites més informació?