
El Col·legi Oficial de Metges de Girona (COMG), la Fundació Pascual i Prats i el Campus Salut de la Universitat de Girona (UdG) convoquen l'ajut e-health COMG per a projectes de recrerca i innovació en tecnologies de la salut.
Atès que la implantació de les TIC en salut es visualitza com un dels elements més transformadors del model assistencial de salut i social, l’ajut es destina a projectes de recerca i innovació que donin com a resultat solucions tecnològiques que contribueixen a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones, que dotin als professionals sanitaris d’eines i mecanismes que contribueixin a la millora de l’assistència sanitària i que millorin la sostenibilitat del sistema sanitari.
L’ajut, dotat amb un màxim de 12.000 euros, és de caràcter anual.Els projectes han de potenciar treballs transversals i multidisciplinaris que agrupin un grup clínic de qualsevol institució assistencial de les comarques gironines i un grup de recerca de la Universitat de Girona. Almenys un Investigador Principal del projecte ha d’estar col·legiat al COMG. Els projectes podran disposar de més d’un investigador principal, sempre que pertanyin a institucions diferents.