Gestions al COMG de forma telemàtica.
03/01/2022
D'acord amb la situació actual i les mesures de protecció envers el COVID, demanem als col·legiats i col·legiades que facin, en la mesura del possible, totes les gestions de forma telemàtica. Pel que preguem que presenteu les vostres necessitats mitjançant un correu electrònic a l'adreça comg@comg.cat o bé mitjançant una trucada telefònica al 972.20.88.00. També podeu omplir el formulari present al peu de pàgina.
En cas d'haver de fer les gestions de forma presencial, demanem si us plau, que es faci sempre mitjançant cita prèvia i que es presenti el passaport COVID.
Us recordem el nostre horari d'atenció al col·legiat: Dilluns i divendres de 8.30 a 15.00h. Dimarts, dimecres i dijous de 8.30 a 20.00h. HORARI ESPECIAL DIMECRES 05 DE GENER: De 8.30 a 13h.
En cas d'haver de fer les gestions de forma presencial, demanem si us plau, que es faci sempre mitjançant cita prèvia i que es presenti el passaport COVID.
Us recordem el nostre horari d'atenció al col·legiat: Dilluns i divendres de 8.30 a 15.00h. Dimarts, dimecres i dijous de 8.30 a 20.00h. HORARI ESPECIAL DIMECRES 05 DE GENER: De 8.30 a 13h.